انتشار کتاب «مینی‌مالیست‌های مدیریتی» نوشته لیلا مرادی؛ انتشارات اوراسیا

 در راستای ارتقای دانش مدیریت و مهارت‌افزایی ویژه مدیران، کتاب « مینی‌مالیست‌های مدیریتی» به قلم لیلا مرادی، دانش آموخته و پژوهشگر علوم اجتماعی، به عنوان راهنمای کاربردی در مدیریت کارآمد، به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات اوراسیا منتشر گردیده است.

دیباچه کتاب با مقدمه‌ای از حسین علیان (فوق دکترای رفتارشناسی سازمانی) آغاز شده و ایشان از تلاش‌ نویسنده در زمینه آسیب‌شناسی (پاتولوژی سازمان و اجتماع) در قالب کتاب «مینی‌مالیست‌های مدیریتی» تحت عنوان یک فعالیت ارزنده یاد کرده‌اند.

نویسنده در تدوین کتاب سعی نموده تا بصورت خلاصه و با نگاه کاملا کاربردی به تشریح «نحوه مدیریت صحیح» بپردازد. وی معتقد است مشکلات بزرگ‌تر، از بی‌توجهی به مسائل ریز و ناچیز شروع شده و پس از گذر زمان، مانند علف هرز، شاکله سیستم مدیریتی را درگیر می‌نماید و گاهی تا سر حد بحران پیش‌ می‌رود.

کتاب «مینی‌مالیست‌های مدیریتی» نوشته لیلا مرادی؛ انتشارات اوراسیا

امید است کتاب حاضر بتواند گامی موثر در مدیریت صحیح شرکت‌ها، موسسات و در سیستم مدیریتی کشور برداشته و در پیشبرد هرچه بهتر مجموعه کاری مدیران، یاری رسان باشد.

حفظ اطلاعات شخصی و غیرشخصی کارکنان، راهنمای هدایت صحیح امور، ملاحظات مدیران، نحوه ایجاد انگیزه و خلاقیت، امنیت محیط کار، توجه به منابع انسانی، توزیع و حفظ سرمایه، فرصت‌سازی برای کارکنان، حقوق مدنی کارکنان، آموزش‌های نوین، چالش‌های کارکنان و ... از جمله مضامینی است که در این کتاب مورد واکاوی قرار گرفته اند.

منبع: تارنمای انتشارات اوراسیا www.eurasiapubco.ir



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

انتشار کتاب «10 سنگ بنای فروش حرفه ای» نوشته راحله صفری؛ انتشارات اوراسیا

راه حل انتشار کتاب از مجوز تا چاپ (انتشارات اوراسیا)